Rooligt ! :D

Hej nu kommer det lite roliga historier :D
-vet du vad som händer om man kissar på en katt?
-NEJ!
-det blir en kissekatt
-vet du vad som händer om man missar då?
-NEJ!
-det blir en kissemiss!!
här kommer en till!!!!
Gåta: vilket torn har aldrig fel?
Svar:Ejfeltornet  ( Ej-fel-tornet)
här kommer några alla barnen skämt!
Alla barnen åt glass utom Max för han åt lax :D
Alla barnen hade facebook utom Siv för hon hade ett liv :D
Alla barnen åt av korven utom Tjorven och för hon var korven :D
Jag har rätt så tråkigt här kommer en bild!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej Elin Frida och Emilia Jag älskar eran blogg Jag försöker läsa nästan hela tiden! ni läger nästan alltid in inlägg det är bra! Filippa ;.)

2012-01-21 @ 15:07:01
Postat av: Olivia

Dock så stavas ejfeltornet så (Eifeltornet)

2012-01-21 @ 18:26:27
URL: http://gymnastiikollii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tyckte att den här historien som ni hade gjort var roligast alla barnen hade facebook utom Siv för hon hade ett liv Hahaha den var jätte rolig tycker jag hur kom ni på den? eller tog ni den bara från en tidning? ps er blogg är jätte bra // Therese

2012-01-23 @ 07:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0